RU EN

IT-solutions for various industries

Benefits
Benefits

The software product is designed to maintain a single electronic archive of medical documents,
including using the «Cloud» enhanced qualified electronic signature (EQEP)

img
Centralized storage of all medical records in electronic form
img
Legally relevant electronic document management of medical records
img
Signing of medical documents with «Cloud» EQEP
img
Integration with the «Register of electronic medical records» of the Unified State Information System for the Health Sector
Effect
THE EFFECT OF IMPLEMENTATION

For the first time in the history of health care development in the Russian Federation, you can legitimately make the transition to legally relevant electronic document management.

  • 01
    Eliminates the cost of organizing paper documents and archives management
  • 02
    Implements an independent electronic medical records storage system
  • 03
    Eliminates the possibility of losing important documents and their unauthorized changes
  • 04
    Enables integration with third-party systems
  • 05
    Ensures long-term and secure storage of medical records and electronic signatures
Benefits
Benefits

The «Novus.ELOT» software product is designed to automate the processes of collecting, monitoring and processing the structured and unstructured reporting information of subordinate organizations in order to analyze and generate summary statistical reporting for all organizations as a whole

img
Development of a performance indicators system for subordinate organizations
img
Admission control of documents
img
Aggregation and statistical analysis
img
Preparation of consolidated reporting
Effect
THE EFFECT OF IMPLEMENTATION

Using the «Novus.ELOT» product will optimize the process of collecting, processing and providing statistical information both within the same organization and in the region as a whole.

  • 01
    Reduced time for preparation of reports by structural divisions of a department
  • 02
    Minimization of errors caused by «human factor»
  • 03
    Automatic consolidation of collected reports into a single document
Benefits
Benefits

 «Адаптер СМЭВ 3» оперативно и без лишних затрат решит проблему интеграции ваших информационных систем со СМЭВ. Подробнее

img
Опрос СМЭВ 3 на предмет наличия входящих сообщений
img
Получение сообщений из СМЭВ 3 с проверкой сертификата электронной подписи
img
Обеспечение передачи файловых вложений, являющихся неотъемлемой частью сообщений
img
Журналирование информационного обмена сообщениями между участниками взаимодействия
Effect
THE EFFECT OF IMPLEMENTATION

Преимущества решения «Адаптер СМЭВ 3»

  • 01
    Поддержка единого электронного сервиса в версиях 1.2 и 1.3 схем СМЭВ, что позволяет обеспечивать возможность использования директивных протоколов обмена
  • 02
    Настройка системы для взаимодействия со СМЭВ 3 в интуитивно понятном интерфейсе Адаптера
  • 03
    Возможность автоматического тестирования сервисов для получения доступа к видам сведений в качестве Поставщика или Потребителя
  • 04
    Разграничение прав доступа к функциям Адаптера в зависимости от роли пользователя
  • 05
    Регулирование частоты опроса очередей СМЭВ 3 в интуитивно понятном интерфейсе Адаптера
  • 06
    Доступ к промышленной СМЭВ 3 через VPN с ограниченного количества узлов, что упрощает сетевую архитектуру прикладной системы
  • 07
    Маршрутизатор входящих запросов по отдельным подсистемам, зарегистрированным в СМЭВ как одна единая подсистема
  • 08
    Поддержка одновременно нескольких сред СМЭВ 3 в рамках одной инсталляции
  • 09
    Поддержка алгоритмов подписи запросов по ГОСТ 2012
Benefits
Benefits

ИТ-решение «Новустом» предназначенное для автоматизации работы стомалогическиих кабинетов, стоматологических клиник, стоматологических центров, сети стоматологических клиник. Подробнее

img
Автоматизация работы врача и регистратуры
img
Автоматизация взаиморасчётов по ДМС, ОМС, платным услугам
img
Учёт оказанных услуг
img
Оперативная аналитика для руководства
Effect
THE EFFECT OF IMPLEMENTATION

Решение «Новустом» позволит вам избавить персонал стоматологической клиники от бумажной волокиты, автоматизировать бизнес-процессы, привлечь новых клиентов и обеспечить эффективное управление бизнесом!

  • 01
    Актуальная информация о процессах работы в клинике
  • 02
    Оперативное обслуживание клиентов
  • 03
    Оперативный доступ ко всем отчетам в режиме онлайн
  • 04
    Снижение издержек на обслуживание пациента
  • 05
    Повышение уровня управления клиникой
  • 06
    Рост продуктивности работы сотрудников
  • 07
    Повышение лояльности клиентов
  • 08
    Повышение качества оказываемых услуг
Next solution
Technologies
Read more
IT-solutions for various industries
Read more
Custom Development
Read more
IT-outsourcing
Read more
IT-consulting
Read more
Maintenance and support
Read more